عنوان{پاورپوینت تبیین وفاداری مشتریان خدمات بانکداری الکترونیکی (مطالعه موردی بانکهای تجاری شهرستان اردبیل)}

هم اکنون فایل با مشخصه ی پاورپوینت تبیین وفاداری مشتریان خدمات بانکداری الکترونیکی (مطالعه موردی بانکهای تجاری شهرستان اردبیل) وارد وب شده اید برای مشاهده جزئیات فایل به ادامه مطلب یا دریافت فایل بروید.وفاداری مشتریان ، بانکداری الکترونیک ، کیفیت خدمات بانکی ، توسعه بانکی
پاورپوینت تبیین وفاداری مشتریان خدمات بانکداری الکترونیکی (مطالعه موردی بانکهای تجاری شهرستان اردبیل)|41011715|fh

بیان مسئله

توسعه روزافزون فن آوری های اطلاعاتی و ارتباطی، دستاوردهای فراوانی را برای جامعه بشری به ارمغان آورده است و تاثیر شگرفی بر زندگی مردم و نیز رفتار و مناسبات اجتماعی آنان گذارده است. کیفیت خدمات و وفاداری مشتری از مباحث استراتژیک برای سازمانهای خدماتی به شمار می روند. ارائه ی خدمات با کیفیت بالا برای بقاء و سودآوری سازمانها ضروری است. نیاز به درك و ارتقاء کیفیت خدمات با توجه به مزایایی که ارائه ی خدمات با کیفیت بالا همچون حفظ مشتری، وفاداری مشتری، جذب مشتریان جدید، ایجاد رضایتمندی پایدار در مشتری و غیره برای سازمان دارد، مورد توجه قرار گرفته است. در دنیای رقابتی امروز ارائه ی خدمات با کیفیت بالا یک ضرورت برای سازمانهای خدماتی به خصوص بانکها می باشد. بانکها موظفند به عنوان موسسات خدمت رسانی به نحو موثری در تحقق نیازهای مشتریان گام برداشته و خود را با نیازهای جامعه هماهنگ سازند.

بنابراین مسئله پژوهش، تبیین وفاداری مشتریان خدمات بانکداری الکترونیکی در بانکهای تجاری شهرستان اردبیل می باشد.

اهداف اصلی تحقیق

شناسایی و تاثیر ابعاد کیفیت خدمات الکترونیکی بر وفاداری مشتریان بانکهای تجاری شهرستان اردبیل.

اهداف فرعی تحقیق

1- شناسایی و تاثیر بعد کارآیی بر وفاداری مشتریان بانکهای تجاری شهرستان اردبیل.

2- شناسایی و تاثیر بعد پاسخگویی بر وفاداری مشتریان بانکهای تجاری شهرستان اردبیل.

3- شناسایی و تاثیر بعد قابلیت دسترسی بر وفاداری مشتریان بانکهای تجاری شهرستان اردبیل.

4- شناسایی و تاثیر بعد امنیت بر وفاداری مشتریان بانکهای تجاری شهرستان اردبیل.

مدل پیشنهادی تحقیق برگرفته از مدل مفهومی ( 2010 Chunlin Liu Tianxiang Sheng)

تحقیق حاضر تحت عنوان تبیین وفاداری مشتریان خدمات بانکداری الکترونیکی می باشد که در آن ابعاد کارایی، پاسخگویی، قابلیت دسترسی، امنیت به عنوان متغیر مستقل در نظر گرفته شده و همچنین وفاداری مشتری به عنوان متغیر وابسته بکار رفته شده است.


مطالب دیگر:
📗مبانی نظری تحقیق ایمان مذهبی و سلامت روان📗مبانی نظری تحقیق اهمیت آموزش ریاضیات📗پاورپوینت روش های اجرایی ساختمان - اجرای فونداسیون ( پی) در ساختمان📗مبانی نظری تحقیق انواع و شیوع رفتارهای پر خطر📗مبانی نظری تحقیق انگیزه وابستگی📗مبانی نظری تحقیق اشتیاق شغلی📗مبانی نظری تحقیق استاندارد ایزو📗تحقیق نگهداری مهندسی مدیریت📗تحقیق بررسی چگونگی مدیریت و تاثیر آن بر عملكرد كاركنان📗مبانی نظری تحقیق آزمون📗مبانی نظری تحقیق اختلال نقص توجه بیش فعالی (ADHD)📗مبانی نظری تحقیق اختلال بدشكلی بدن و فراشناخت📗مبانی نظری تحقیق احساس تعلق به مدرسه📗مبانی نظری تحقیق احساس پیوستگی📗مبانی نظری تحقیق کنترل عواطف📗مبانی نظری تحقیق کارکرد خانواده📗مبانی نظری تحقیق خواندن و مطالعه📗مبانی نظری تحقیق اعتیاد📗مبانی نظری تجارت الکترونیک و خرید اینترنتی📗دانلود نقشه اتوکد دیتایل و جزییات اجرایی سینی و نردبان گزاری تاسیسات برقی📗دانلود نقشه اتوکد دیتایل و جزییات اجرایی دتکتور و شاستی و آژیر و چراغ اعلان حریق تاسیسات برقی📗مبانی نظری تبلیغات، فروش محصول📗مبانی نظری تاریخچه هوش هیجانی و تعریف هوش هیجانی📗مبانی نظری تاریخچه تلفن همراه📗مبانی نظری تاریخچه بهزیستی در ایران